dijous, 4 de febrer de 2010

Dicotomia

Cada vegada que entre a uns lavabos públics i em llave les mans se'm presenta el següent problema:



Serveis @ UJI

Quina de les dues coses serà menys "agressiva" amb el medi ambient?

Puc secar-me les mans amb la secadora de mans elèctrica o amb una (o més) servilleta de paper. En qualsevol dels dos casos es tracta de consumir alguna cosa, paper o electricitat, per no parlar ja de l'aigua utilitzada, que ja seria més un tema d'higiene. Quantes vegades al cap de l'any em puc llavar les mans a la universitat? Habitualment és fàcil que me les llave dos vegades, potser tres (hi passe moltes hores, no soc una re-maniàtica de la neteja!). Pareix que no però probablement serien centenars de servilletes o d'enxufades de la secadora a l'any. I la electricitat què? Es que nadie va a pensar en los niños?

La major part de les vegades acabe secant-me les mans als vaquers.

3 comentaris:

Lele ha dit...

eiiii, ja era hora de que actualitzares!!

jo ficats a ellegir prefereixo paper, que ante la duda de lo que es pitjor pera el medi ambient almenys es mes cómode!! aixo si, no agafar-ne 400!!
kiss!!

Gin ha dit...

Es que a mi me saben mal les dos coses! Pobres arbres i puto consum d'electricitat! jajaja.

I bueno, lo de actualitzar...és que vaig molt justeta de temps sempre i el rato que tinc lliure, per la nit, me dedique a xutar-me per la vena 3 capituls de Lost diaris. jajaja.

trankil ha dit...

"Al vent, la cara al vent,
el cor al vent, les MANS al vent,
els ulls al vent, al vent del món"